Datum 7.7.2014, lokacija – pivnica Zlatni medo, posjetitelja – 10ak. Oko 19h zapocelo je druzenje 10ak igraca koji su odlucili ponedjeljak popodne provesti sa istomisljenicima i zaljubljenicima u igru koju igraju.
Razgovaralo se o svim temama – od skinova, do updateova, do planova za LANove, online kupove i slicno, ali i o nogometu ;).
Kroz pricu upoznali smo se sa nekim novim idejama i novim ljudima s kojima bi voljeli malo vise “raditi” u buducnosti.
Ovim putem pozivam sve koji su bili na okupljanju da ostave linkove na svoje steam profile (ili nas addaju http://steamcommunity.com/id/leo_flegma/ || http://steamcommunity.com/id/Caliph) kako bi mogli malo vise porazgovarati o buducim online/offline projektima i eventovima, te kako bi se svi skupa malo vise angazirali oko podizanja razine svijesti Hrvatskih CS igraca.
Takodjer, postoji i steam grupa u koju mozete uci i komentirati ako zelite dobivati vise obavijesti (ako ponekad propustite vijest na webu ili post na facebooku) – http://steamcommunity.com/groups/csgohr
Sto reci za kraj osim da se zahvaljujemo svima koji su dosli, a ovima koji nisu dosli – nek vam bude žao, bilo je zabavno. 😉
Sljedeci mjesec (kolovoz) cemo preskociti okupljanje jer su svi vecinom na moru, a onda u jesen (rujan) cemo opet napraviti isto ovo i nastaviti po planu sa okupljanjima jednom mjesecno kako bi se ekipa medjusobno upoznala bolje, pa (nadajmo se) pocela cijenit vise druge igrace i poceti igrati zajedno. Sve u svemu, planovi za jesen/zimu su veliki i svakako cemo trebati vasu pomoc kako bi to sve ostvarili. I to ne samo u administracijskom dijelu vec i u dijelu u kojem vi se skupite u timove te igrate zajedno kako bi nan bilo svima sta uzbudljivije.

Flegma

CEO / Owner at Esport Adria

Vijesti autora