Najpoznatija third-party platforma za igranje CS:GO-a FACEIT u posljednjih mjesec dana donijela je mnoštvo potrebnih nadogradnji za svoju platformu od kojih najviše vrijedi spomenuti njihov novi AI admin sustav, razvijen u suradnji s Googleom.

AI se koristi sve češće u esports industriji

Umjetna inteligencija se već dosta vremena koristi u svijetu esporta, i općenito u gamingu. Od različnih asistenata do virtualnih taktičara, AI iz dana u dan nalazi sve više primjena u esport industriji. Jedan takav primjer je Overwatchov Omnicoach koji pomaže igračima u poboljšanju njihove mehaničke vještine, dok SenpAI umjetna inteligencija preko različnih statistika i analiza pokušava povećati vaše šanse za pobjedu ako igrate League of Legends ili DotA 2. Trenutno je u izradi prvi takav asistent za CS:GO, Amplified, koji planira igračima olakšati put do samog vrha scene koristeći njihov progress tracker, detaljne analize mečeva i svoje aplikacije na PC-u te pametnim telefonima.

Amplified AI asistent

Amplified AI asistent

FACEIT admin koristit će umjetnu inteligenciju

FACEIT i Googleov Jigsaw su započeli novo partnerstvo čiji je cilj implementiranje umjetne inteligencije kako bi se drastično smanjila količina toksičnih igrača na FACEIT serverima. Dok FACEIT ima odličan anti-cheat koji dobro obavlja svoj posao, toksično ponašanje i nepristojni komentari su nešto čemu se admini ne stignu posvetiti na vrijeme i reagirati prikladno.

Ovaj prvi AI admin u esport industriji dobio je ime Minerva, a FACEIT ga koristi već više od mjesec dana na svojoj platformi. Minerva koristi sistem koji konstantno uči i nadograđuje svoju bazu podataka novim riječima koje se identificiraju kao nepristojne. Kad završi igra u kojoj je bilo toksičnih igrača Minerva određuje kazne koje se povećavaju svaki put kad igrač napravi neki prijestup. Igrači koji nekad imaju dobivenu kaznu za smurfanje, toksičnost ili korištenje hackova će biti prisiljeni da verificiraju svoj profil brojem telefona.

FACEIT Minerva

Novi AI sustav na platformi radi već neko vrijeme, a o uspješnosti dovoljno govore brojke; Minerva je u prvih šest tjedana izrekla više od 20,000 banova za spam i toksičnost. U ovo vrijeme je AI admin analizirao preko 200,000,000 poruka od kojih su 7,000,000 bile nepristojne na neki način. Instantne kazne već odvraćaju igrače od uvredljivog ponašanja te se od dodavanja sistema na FACEIT-u broj toksičnih igrača uvelike smanjio. Ostaje nam vidjeti koliko će Minerva i slični sustavi unaprijediti igranje CS:GO-a u budućnosti, ali ako sve nastavi u ovome smjeru čini se kako će se i druge platforme okrenuti umjetnoj inteligenciji za rješavanje problema ove vrste.

ElGancho

Editor-in-chief at Esport Adria

Vijesti autora